pátek 15. října 2010

FCPT

Jednoho dne mě začal pípat mobil. Kouknu na mobil, co to vzniklo za novou keš. Hm nějaká tradička, takže ještě 2 smsky a bude klid. To jsem netušil, že těch SMSek příjde trochu víc :).

V severských státech existují velké série keší - takzvané "powertrail". Jde vlastně o spousty schovaných keší (povětšinou micro) podél trasy přičemž minimální vzdálenost je mezi nimi 161 metrů. Na jednu takovou sérii se vydalo i pár kačerů z Východních Čech a o zážitky se tenkrát podělilo i na eventu. A tak se jim asi urodil v hlavně nápad udělat podobnou sérii i v ČR. Vytvořili tým pod názvem kaszalogep a založili onu sérii. Vznikla 25.9.2010 a já se na ni vydal 9.10.2010

Klikatice
... pokračování uvnitř
Přemýšlel jsem, co by asi tak bylo nejlepší. Autmo, na kole či vyrazit pěšky? Zvolil jsem zlatý střed a vyrazil na kole. Ráno jsem ještě něco narychlo zrobil v cukrárně a pak už vyrazil. Po cyklostezce z poříčí jsem projel Bělovsí a na křižovatce pod nemocnicí jsem se vydal nahoru směr Dobrošov na první bodík. První keš padla v 10:19 a hned na druhé jsem měl DNFko. Nu co dodat - prostě jsem ji neviděl... Pak už to šlo jako po másle. Postupně se nacházelo a potkal i pár kačerů a to nejen automobilisty. Byli tu i kolaři aj pěší. U jedné na mě zatroubil i maaaca a při logování jedné mršky kolem projel autem i jeden z autorů. Obědovou pauzu jsem si naplánoval do poloviny na Nový Hrádek a konec série završil tak, jak jsem začal, i když - už jsem odpočítával, kdy už bude konec :).
800! milník musel padnout :)
Jeden z posledních bodů zlomu byla osmistovka před Mezilesim, kde jsem se i prvně trošičku rozepsal i do kešky, jinak pouze datum čas a razítko. Celou sérii jsem završil 17:31 a domů už přijel potmě. 

Byl to pěknej den a keší jsem dnes nalovil tolik, kolik mě jindy trvá půl roku. Skóre tudíž hodně poskočilo kupředu, a i když se nepovažuju za bodikaře, tak mě to přeci jenom potěšilo :o). Rozhodně to byla zajímavá zkušenost, ale stejně mám radši hezké keše na pěkných místech. Budiž nezapomenuto, a kdyby vznikla nějaká další poblíž, tak se možná.... asi na ní opět znova vydám :o).

PS.: Těch SMS přišlo celkem 300 a mobil to zvládl za 50 minut. Proč 300? Na jednu keš mám 3 SMS, abych měl přímo veškeré informace bez nutnosti přístupu na internet (mohl vyrazit na případné FTF ihned :o) )

PS.2.: FCPT = First Czech Power Trail

2 komentáře:

  1. Že vznikla 2001? Nekecej :))

    OdpovědětVymazat
  2. Chybička se vloudila :o) - opraveno, můžeš hledat další pane Anonyme :).

    OdpovědětVymazat