neděle 3. srpna 2014

Jízdenka na léto 2014 | Den 12 - Bischofstein

Původně jsem chtěl vstávat už v 5:00, ale ráno budík s pomyšlením "ráno se vyspi, večer budeš řádit" zacvakávám a s "námořnickou rozvahou" dospím až do 11h. Tím pádem ale padá plán na rozhlednu v Adamově. Trochu se sbalím, stihnu se i nasnídat a jdu na Pardubické nádraží do ČD Lounge, kde na hodinku vychladnu. Klimatizace totiž chladí víc než je libo :). Čekám na ségru, která má přijet v 13:17 ECčkem z Prahy, ale má drobátko zpoždění - akorát tak, aby jí ujel vlak :). Naštěstí je dispečer tam nahoře hodnej a tak společně jedeme. Díky zmatkům průvodčí s nefunkčním e-tiketem jede ségra jedničkou dokonce grátis. Ta vystupuje ve Velkém Poříčí a já se projedu až do Žďáru nad Metují, kde mě maaaca vyzvedává a jedeme společně se Zirou na event. Cestou už to začínáme drajvit :). Projždíme cestou děsnou zkratkou, že jsem rád, že jsme vůbec dojeli :o). Na event dorážíme akorát včas - už dokonce někteří sedí na svých místech. Owner narychlo vytvoří logbook, zvěční souřadnice eventu na kus cáru papíru a tak nějak společně razíme pro první pivko. Michal Ambrož se ale zmiňuje o točené Kofole a tak jí taky neodmítnu :).
Účastníci eventu
Od stolků si dokonce lentom všimne, že Munzee "lanovka Bischofstein" je stále na svém místě. S postupujícím večerem se postupně logbook plní dalšími účastníky eventu, kteří dorazili buď na déle a nebo jen pro bod. Logbook už je dost naplněn a tak se owner rozhoduje logbook trochu proškrtat. Samozřejmě až po křtu pivem :). Nedalo mě to a tak aby to logbooku nebylo líto, pokřtil jsem i maaacu :D.
Logbook - A teď se přiznejte - kdo to byl!
To už je celkem pozdě večer a odcházejí už i poslední odpadlící a zbývá tvrdé jádro. To jde pro další pivko a pak začíná promítání filmů v rámci jisté lajnařské víkendové akce. V průběhu večera pak následuje ještě ohnivá show (udělali jsme si i svoji verzi :) ) a nějaký ten výlet do skal. Dělo se toho mnohem víc, také to tu bylo napsáno, ale musel zasáhnout cenzor :). Tak snad se spokojíte s následujícími dvěmi fotečkami.
Ohnivá show
Hoří!
----- FOTKY ze dne 12 i dnů minulých -----

----- Odlovené KEŠE -----
Attended08/02/2014ladabohac attended  3. letni posezeni na BischofsteineKralovehradecky kraj, Czech RepublicVisit Log
----- MAPA projetých tratí a spojení-----

Moje spojení

DatumOdkud/Přestup/KamPříj.Odj.Pozn.Spoje
2.8.Pardubice hl.n.13:29Vlak Os 6244 1.2. vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku, vybavený zvedací plošinou přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity)
Hradec Králové hl.n.13:57
Celkový čas 28 min, vzdálenost 22 km, cena 38 Kč / IN50 19 Kč / IN25 29 Kč
  • Dopravce: České dráhy, a.s.; nábřeží L.Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1; +420 840 112 113
  • Zpoždění + 3 min
DatumOdkud/Přestup/KamPříj.Odj.Pozn.Spoje
2.8.Hradec Králové hl.n.13:5114:04Vlak R 927 Cidlina možno zakoupit místenku vůz nebo oddíly, vyhrazené pro cestující s dětmi do 10 let úschova během přepravy s možností rezervace místa pro jízdní kolo přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity)
Starkoč14:3914:40
Celkový čas 35 min, vzdálenost 35 km, cena 55 Kč / IN50 28 Kč / IN25 41 Kč
DatumOdkud/Přestup/KamPříj.Odj.Pozn.Spoje
2.8.Starkoč14:42Vlak Sp 1756 vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity)
Žďár n.Metují jízdenky se prodávají ve vlaku15:21>vlak zastavuje jen na znamení nebo požádání