čtvrtek 7. července 2011

První závod

Už mám nějakou tu dobu co běhám nutkání zúčastnit se nějakého závodu. Původně jsem chtěl jako první závod dát Hronov - Náchod, ale nějak jsem to prostě nevydržel a tak jsem 5.7.2011 stál v 10:00 na startu "Běhu Kladským pomezím".

Závod se konal v Hronově. Mělo být všechno na náměstí, ale nakonec vše bylo u silnice na Žďárky. Registrace byla od 8:30 do 9:30. S kámošem se kterým ten závod dáme jsme zvolili zlatou střední cestu a vyfasovali čísla 71 a 72. Po úschově mobilů & spol. byla ještě kupa času a tak jsme se byli jako ostatní před závodem trošičku proběhnout.
... jak to celé probíhalo + foto a statistiky uvnitř


Ačkoliv jsem si myslel že první závod dám bez rodiny a příbuzných, tak nakonec dorazila skoro celá rodina. Nejdřív okolo třičtvrtě bratranec a pak i babička. Potěšilo to, prohození pár slov a hurá na start. Trasa závodu se nakonec mění a kvůli stavbě mostu u nás v Poříčí se běží jen na otočku kolem kužele do Brného. 3,2,1,... start! A začínáme hezkým kopečkem vzhůru. Překvapivě mi po něm zbyla ještě spousta energie, sem tam jsme ještě společně někoho předběhli. Po kopečku vzhůru cesta dolů a po rovince do Zálesí. Cestou se navzájem předbíháme s jednou závodnicí. Pak už kopeček ze Zálesí na Žďárky. Ten už je trošku ostřejší. Sešup dolů do Žďárek a tam nepříjemné překvapení. Nějak jsme měli vzato když nám říkali že se běží do Žďárek, že se tady na křižovatce bude otáčet. Jenže se běželo ještě dál :-). Utíkání pozvolna dolů Žďárkama stojí další energii a nárazy do nohou od asfaltu taky nejsou to pravé vořechové. Za chvíli už potkáváme závodníky běžící nazpátek což zrovna na sebevědomí nepřidá. Za chvíli jsme ale u otočky a pohled na ty co běží za mnou už je trošku optimističtější. Běh Žďárkama a opět kopeček nahoru nad Žďárky.
Ten modrej vzadu :o). Chvíli před krizovkou.
Na trase potkávám také mamku s taťkou takže trošku povzbuzení,ale za zatáčkou přichází opravdová krizovka a prostě už musím přestat na chvíli běžet a odpojuji se od kámoše. Po pár sekundách zkouším nabrat druhý dech a zkouším běžet a držet se jedné "vydry". Daří se mě to až do Zálesí, jenže na rovince se mě už pozvolna začíná zbavovat. Vydru i kamaráda mám ale stále notnou chvíli na dohled až do zatáček. Po cestě před Příčnicí potkávám jednou malou závodnici. Asi tak 10 let. Na ten věk obdivuhodný výkon, jak makala, i když jistě neběžela celý závod. Před Příčnicí zkouším zabrat a předbíhám jednoho závodníka, jenže se po chvíli opět dostávám odvety. Kopeček dolů. Zkouším zase postupně zrychlovat a dát si do cíle finiš aspoň o čas. A vyplatilo se.
Finíto
Čas v cíli byl 41:59 a vyneslo to v kategorii Muži A (muži do 30) 6.místo. Kamarád se kterým jsem běžel byla na to ještě o trochu lépe a s časem 41:15 vybojoval 4.místo. Ostatně kdyby byl ještě o něco lepší, tak by vybojoval obálku :-). Bohužel celkové umístění se nedozvídám a na netu zatím taky ještě nikde nevisí. Chvíli po doběhu dojíždějí na kole i mamka s taťkou. Po chvíli čekání už vyhlášení výsledků. Největší sranda je že chybějí závodníci na prvních místech, kteří nakonec částečně taky dorazej. Po vyhlášení už hurá domů na oběd.
Lepší statistiky na Runkeeperu. Widget na Bloggeru mě bohužel nefunguje.

Co dodat závěrem? Až na organizaci vcelku dobrej závod. I když i ta trasa nebyla z nejlepších. Mile mě taky překvapil čas v cíli. Tak za rok znova? :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat