Jízdní řády:
1.plán - Cheb
2.plán - Ostružná a Propast
Generální plán - Ostrava a Propast
Co takhle do Ostravy? Já tam ještě nebyl. A dáme ještě Betonovou hranici na Ostružné :). A kdo s náma pojede? Hm, 6 + malej. Oproti loňsku, kdy jsme jeli duo je to dobrej počet. Jelikož jede malej, co takhle se mrknout na jednu propast? Navíc ospa má betonovou hranici, takže změna plánů :o). Á, tady někdo taky založil jeden tématickej event :). A ještě jeden o pár měsíců později pípnul. Ale ono to jednou za čas bude stačit.
... foto a mapky uvnitř
Koho to na nástupišti nevidíme :o). (Brno) |
Razítka ČD obsahují:
- řídící středisko pod které průvodčí spadá
- číslo vlaku
- datum
Hezky na bílou (s Daffym máme malé jízdenky přímo z vlaku - aspoň se to hezky rychle zaplní, hehe). Budou problémy s průvodčíma? Uvidíme. Tak už jen poslat GPXko, vytisknout si sběr indícií a dobrou noc. Zítra den D - 7.4.2012 - Lidl Expedice č.2 může začít.
Mobil huláká, je čas vstávat. Je maličko před čtvrtou ranní, takže naházet všechno do báglu, nasnídat se (4:30, Daffy vyjíždí z Teplic, přichází SMSka se zprávou, že už to začalo), ještě GPSku bych zapoměl (Ospa a Bonsaj75 nastupují ve Žďáře nad Metují), svačinu a hurá na vlak. V 4:50 nastupuje Ambroz.cz a o chvilku už vláček vidím i já včetně posádky. První vláček do Starkoče je jedna klasická 854ka. V 5 hodin už přistupuje Geoparman a už jsme komplet.
Účastníci expedice:
- Ambroz.cz
- Bonsaj75 + junior
- Geopařman
- Kačer Daffy
- Ladabohac
- Ospa
Klasika Václavice a zpátky do Starkoče. Přestup. Zpočátku to bude takové pestřejší. V rádiu mají zprávy každou půlhodinu, my máme přestupy co půlhodinku :). V Starkoči opět "hydra". Od spolucestujících se dozvídáme, že v Jaroměři se nepřestupuje. Vláček jede rovnou až do Hradce. Podcenil jsem přípravu, holt :). Hradec, času dost spoždění žádné. A vláček do Pardubic stojí na stejném nástupišti, takže jenom přelézt naproti do "Brčálníka". A do Pardubic.
Účastníci expedice:
- Ambroz.cz
- Bonsaj75 + junior
- Geopařman
- Kačer Daffy
- Ladabohac
- Ospa
V Pardubicích máme čtvrthodinku do příjezdu ECčka. Akorát tak na Nádražní lávku. Byl jsem tu už dvakrát v noci, ale dnes ve dne to je poprvé a tak vidím i sloupy na lávku. Ačkoliv už tuhle potvůrku mám, hledali jsme ji dlouho. Našli. Styl logbooku byl akorát na moje razítko mikeš grande, tak jsem si s prominutím dovolil ho trochu znečistit :). A pak už rychle na nástupiště, vlak přijíždí. Popojíždíme s mezi zastávkou v Třebové a Krně do Břeclavi.
Tady už je času víc, kešování začíná. Keš přímo před nosem je škrtnutá, bohužel. V parku trošku hledáme u jedné kapličky. První nano. Společné foto u jedné otevřené huby :). Druhá keš je taky malá potvůrka. Třetí, repete. My si snad začneme vážit filmovek :-). Multinku jsme si dali jako tradičku, ale výchozí souřadnice stejnak neminem.
Moderna skloubená s klasikou aneb Svinovské nádraží |
Po pár zastávkách jsme v kraji rázovitým - Ostrava-Svinov. Zajímavá nádražní budova - klasika + moderna. Ale celkem zajímavě udělaný. A i kešku k tomu máme. Potom směr restaurace. 7 hladových krků, v restauraci je plno (zlatá svatba). Na výběr moc nemáme - abychom stihli další vlak, tak všichni povinně smažák. Vlak nakonec v pohodě stíháme díky zpoždění. Je to EC z Warszavy, máme 15 minut k dobru.
Nádraží Ostrava-Svinov
- z roku 1845
- Národní kulturní památka
- V roce 1997 zasaženo povodněmi - poškozen suterén a první podlaží až do výše jednoho metru
- 2003 - 2006 rozsáhlá rekonstrukce, nádraží poporostlo o skleněnou přístavbu
- denní frekvence cca 30 000 cestujících
Zpoždění si s sebou držíme až do Hranic, spoj nám krásně ujíždí :). Nuže odlovit vyluštěnou mysterku a jdeme městem na hřeben. Cestou na net, dáme jednu neplánovanou tradičku. Pak pokračovat v pochodu. Je to docela úmorné, ale už se blížíme k ikonkám. A hurá na kopeček. Máme tady stage earthky, foto.
Po fotce po stezce až ke zdejšímu Grandcanyonu. Moc zajímavé. Vtípkujem, že na ty kameny dole kolem cesty by byla dobrá multi :). Krabička nalezena, lehce rozbitá. A hurá za šipkou na další. Krosit se to dá parádně, kdyby to tak bylo všude. Metry ubíhaj.
Zajímavé. Uprostřed pole pár stromů, propadlina a jezírko. U něho skála a mikroška :o). Inu jsme v krasu. Ještě dovršit earthku a další zelenou už nestíháme, takže směr vláček. Jedeme jakýmsi "torpédem". Očekával jsem drobet něco lepšího, ale dobrý. Na pár minut stačí :o). V Hranicích trošku delší přestup a rychlíkem do Přerova.
Lom u Hranic |
Rychlíček do Přerova je docela zajímavej svým vzhledem, vypadá to jako by se někdo bavil a pospojoval 3 "kóje" dohromady. A Přerov, vystupovat. Nastává lekce "rychlokešingu". 2 keše dokonce mezi sebou nemají ani 161 metrů. Takže první, druhá a to nejlepší na závěr: Přerovský bronks :D :
Listing:
Lybi sa nam tato hra z hladanim pokladu a tez my chcely bysme myt takyto poklad toz zme ho ulozily u nas v kolonyji na Skodova ulicy. Gadzove tu temu rykaju prerovsky bronks toz tosa nam lybi takyto meno, toz aj tak sa bude menovat i tuten nas poklad.Je to fajna stvrt stare no pekne baraky zadny opatky sa tam nelzi dobro sa nam tu byva pryte sa podyvat. Poklad sme schovyly v tem rohu u nasho baraku hned to nadete. Dezo a Ester a Emilko
Lybi sa nam tato hra z hladanim pokladu a tez my chcely bysme myt takyto poklad toz zme ho ulozily u nas v kolonyji na Skodova ulicy. Gadzove tu temu rykaju prerovsky bronks toz tosa nam lybi takyto meno, toz aj tak sa bude menovat i tuten nas poklad.Je to fajna stvrt stare no pekne baraky zadny opatky sa tam nelzi dobro sa nam tu byva pryte sa podyvat. Poklad sme schovyly v tem rohu u nasho baraku hned to nadete. Dezo a Ester a Emilko
To byl zajímavý lov. Přišli jsme k místu činu, koukáme na hint. Branka. Tamhle je branka - vedle brány u JUTY. Kde nic tu nic. Najednou někdo vyleze z vrátnice trošku nahnědlej a prohodí "coje!". Ani nás to nevylekalo jako pobavilo. Vzdálili jsme se a pak už vidíme tu správnou branku. Trochu "jiná", ale nebudu prozrazovat ukrytí. Ještě jsem pak z vlaku dával trackables do kešky, který jsem předal ve vlaku. Což se setkalo i s odezvou :D. A pak už osobáčkem do Olomouce.
Přerov - parní lokomotiva u nádraží - i s keškou. |
V Olomouci na nádraží již k večeru. Plány byli obrovské, ale za necelou hodinku se toho nedá příliš stihnout. Odlov pouze 3, zato to ale byli dobré kousky.
Jedna schránka a ještě jedna keš která byla doslova "na hovno". V Olomouci jsou na první pohled moc dobré škatulky. Sem se rád vrátim. Ale už zpět na vláček. Tentokrát Expressem do Pardubic.
Olomouc - před nádražím |
Ve vlaku je to poprvé co nám průvodčí odmítá dát razítko, ačkoliv to chcem. On byl nějakej celej divnej. Pak už jsme v Pardubicích. Pod rouškou dny razíme na poslední krabičky. První, druhá a ještě jedna mysterka nad plán jako překvapivý hřeb dnešního dne. Hezká tečka nakonec. Pak už vyhledat Brčálníka do Hradce, ve vlaku foto a přestup na Regionku jedoucí až do našich končin.
Když to shrnu, tak takhle expedice se daleko víc povedla než ta předchozí. Nejen že nás bylo daleko víc. Ale padlo i daleko víc keší. Ještě je ale mnoho co vylepšovat. Ten ujetej přípoj se mi nelíbil a restauračka do trainkešingu nějak nezapadá :). Každopádně sranda i nějaký ten adrenalin byl. Takže díky spoluexpedujícím za príma zážitek. Pokračování příště?
Statistiky:
Bookmark keší z expedice (Ambroz.cz)
Statistiky:
Bookmark keší z expedice (Ambroz.cz)
- Odloveno celkem 21 kousků
- Z vlaku jsme celkem vypadli na lov 7x
- Nachodili jsme při tom celkem 23,57 km
- Celkem 7 hodin a 44 minut mimo vlak
- Zisk nadmořské výšky 205 m
- Průměrná rychlost: 3,3 km/h
- Ztráta nadmořské výšky 230 m
Jízdenka na konci expedice |
Zajímavá akce, budu muset něco podobného spáchat s teamem :) Díky za inspiraci...
OdpovědětVymazatKdyž je ten Lidl, tak se to přímo nabízí :-). Strategie popojet, kešovat, popojet, kešovat se zdá být ideální, jen správně odhadnou čas a doufat v mizivá zpoždění. Hold u ČD je ježdění vlakem stále adrenalin ;-).
OdpovědětVymazatjakej adrenalin? ČD nemůžou za zpoždění v Polsku... tady do nich kopeš na špatným místě.
OdpovědětVymazatIštván
Máš pravdu. Ale ten přípoj v Hranicích nám ujet nemusel :o).
OdpovědětVymazat