pátek 24. června 2011

Od palce k patě aneb (skoro) prvních 100 kilometrů

Už to bude skoro 2 měsíce co jsem začal provozovat běhání a tak jsem se kouknul do statistik. Přeci jenom už mám něco v nohách a nějaké ty čísílka mě taky zajímají :-). 
  • Za celkem 8 běhů jsem naběhal 99,37km. Myslel jsem si že ta stovka už padne, ale to až při dalším výpadu :-)
  • Časově mám naběháno 10 hodin a 18 minut (cca).
  • Získání nadmořské výšky je taky zajímavý - jsem těsně pod vrcholem Sněžky - tj. 1589m.
  • Maximum nastoupaných metrů za jeden běh jsem si užil v Hronově na Homolce - 257m.
  • Největší porce kilometrů je zatím 18,80km při výběhu do Polska.
... Jak si  to vše eviduju + mapka nejdelšího výpadu uvnitř

A jak si vedu statistiky? Ze začátku jsem jenom kouknul na hodiny před vyběhnutím a po doběhu (žádné hodinky zatím nemám ale je to v TODO). Trasu jsem si naklikal na satelitních mapách. Poté jsem ještě se starým mobilem využil GPS a pustil si přesnější počítadlo, avšak záznam trasy do GPXka se nekonal. Teď už mám také nového mobila s Androidem a tak zkusím využít některou tu z aplikací. Na internetu si dělám mapky a statistiky běhání v Garmin Connect kde mám mimo jiné i prošlé trasy z výletů s GPS takže se tam v kalendáři všechno pěkně kombinuje :-). Teď jsem ale poslední dobou objevil Runkeeper s Google Maps a má i aplikačku pro Android tak to všechno vyzkoušíme.

A na závěr třeba statistiku z prozatím nejdelšího výpadu:

Žádné komentáře:

Okomentovat